21:03|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1400 - 11:42
کد خبر: 16683
یادداشت:

نارضایتی عمومی از وضعیت نامناسب اینترنت در آذربایجان‌غربی

از آغاز قطعی برق اینترنت آذربایجان‌غربی از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نیست و پایین بودن سرعت آن موجب ایجاد اختلال در امورات روزمره زندگی مردم شده که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نسبت به افزایش میزان پهنای باند و سرعت اینترنت اقدام لازم را به عمل آورند.
نارضایتی عمومی از وضعیت نامناسب اینترنت در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، آذربایجان‌غربی از آغاز قطعی برق شاهد کاهش شديد سرعت اینترنت و همچنین در برخي از نقاط با قطعی مكرر اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز بوده و این موضوع اكثر كاربران اينترنت را كلافه كرده و این وضعیت كه موجب نارضایتی کاربران شده است.

از طرفی با توجه به شیوع ویروس کرونا توسعه کسب و کارها در فضای مجازی و وجود اینترنت با سرعت مناسب از الزامات بسیاری از شهروندان به حساب می‌آید که توجه بیشتری را می‌طلبد؛ اما متاسفانه اکنون عکس این موضوع برای شهروندان پیش آمده است.

طبق پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند، سرعت اینترنت و در برخی از شهرها و روستاهای استان به حدی پایین است که برای دانلود کردن یک فیلم با حجم کم بایستی دقایقی را معطل شوند و این در حالی است که در عصر ارتباطات هستیم و این یک نقطه ضعفی برای مسئولین مربوطه به حساب می‌آید.

از سوی دیگر برخی مخاطبان نیز می‌گویند: بیشتر روزها با نوسان اینترنت رو به رو هستیم گاهی بازکردن یک ایمیل ممکن نیست و سرعت پایین ما را کلافه کرده است. در صورتی که ما هزینه‌ای که پرداخت کرده‌ایم برای سرعت بالاست.

در ادامه بایستی گفت که سرعت اینترنت با تعرفه‌های بسته آن همخوانی ندارد؛ افراد هزینه‌های هنگفتی را برای خرید بسته‌های اینترنت پرداخت می‌کنند ولی در مقابل سرعت و کیفیتی که بایست نصیبشان نمی‌شود.


در پایان بايد توجه داشت كه امروزه استفاده از اينترنت يكي از اساسی‌ترین نیازهای زندگي مردم شده و عدم وجود و مشكل در اين شبكه بسياري از امورات زندگي افراد را با مشكل مواجه مي‌كند كه اين موضوع نيازمند رسیدگی و اتخاذ برنامه‌ای دقیق در جهت رفع این مشکل از سوی مسئولين است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید