17:15|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1400 - 10:41
کد خبر: 16682
یادداشت:

صف‌های طولانی جایگاه‌های سی.ان.جی زیر سایه سکوت مسئولین!

تعطیلی تعداد قابل توجهی از جایگاه‌های سی.ان.جی گاز در ارومیه موجبات سردرگمی شهروندان و تشکیل صف‌های طولانی را فراهم آورده و متاسفانه هیچ ارگانی پاسخگوی این امر نمی‌باشد.
صف‌های طولانی جایگاه‌های سی.ان.جی زیر سایه سکوت مسئولین!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه با افزایش قیمت بنزین، گرایش مردم به استفاده از گاز سی.ان.جی به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها، بیش از پیش شده است.

بیش از یکماه است که تعدادی از پمپ‌های گاز CNG در ارومیه به صورت کامل تعطیل شده‌‌اند که در مقابل تعطیلی این جایگاه‌ها، باعث بوجود آمدن صف‌های طولانی در جایگاه‌های فعال شده است.

تعطیلی و صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت باعث اتلاف وقت رانندگان و تضعیف اعصاب آن‌ها در گرمای تابستان می‌شود و از طرفی هم به دلیل تعداد معدود جایگاه‌های فعال در سطح شهری و فشار پایین سوختگیری رانندگان ناچاراند بعد از طی مسافتی کم مجددا اقدام به سوختگیری نمایند.

با توجه به پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، شهروندان از وضعیت فعلی گله‌مند هستند و خواستار پیگیری و حل این موضوع از سوی مسئولین ذیربط می‌باشند.

بر اساس پیگیری‌های این پایگاه خبری مبنی بر علت تعطیلی جایگاه‌های سی.ان.جی در کلانشهر ارومیه متاسفانه هیچ نهاد و مسئولی پاسخگوی این مسئله نمی‌باشد.

در پایان انتظار می‌رود متولیان این امر در جهت تسهیل در ارائه خدمات سی.ان.جی برنامه‌هایی کاربردی و همیشگی که در شان یک کلانشهر باشد را اتخاذ نمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید