12:52|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1400 - 13:01
کد خبر: 16669
ویرایش اطلاعات کارت در سایت سنجش

اعلام مراکز رفع نقص کارت شرکت در کنکور ارشد سال ۱۴۰۰

مراکز رفع نقص کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در استان‌های کشور اعلام شد.
اعلام مراکز رفع نقص کارت شرکت در کنکور ارشد سال ۱۴۰۰


آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
 
متقاضیان هر یک از کد رشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند ۳۷ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان درج شده است.
 
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از روز یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
 
متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
 
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است؛ لذا متقاضیان باید شخصاً برای تصویر کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
 
تبصره: آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش پرینت و به نشانی حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.
 
متقاضیان برای دریافت نشانی محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون حوزه خواهران و برادران آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در استان‌های کشور اینجا کلیک کنند.
 
متقاضیان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند:
 
چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی انتخابی وی که در ثبت‌نام اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌کنند باید آن را اصلاح کنند.
 
متقاضیان ضروری است در روز دوشنبه چهارم مرداد تا سه‌شنبه ۵ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره ۲ اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است.)

در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» اطلاعیه سنجش) و با توجه به ثبت‌نام انجام شده، اشکالی مشاهده می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۸ مرداد منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سنجش مراجعه و موارد مربوط را اصلاح کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید