08:55|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1400 - 11:21
کد خبر: 16660
یادداشت:

نارضایتی مردم از وضعیت نامناسب زیرگذر امام علی

زیرگذر امام علی در ارومیه سال‌هاست که زیر سایه بی‌توجهی مسئولان وضعیت نامناسبی دارد و تردد را برای خودروها دشوار کرده و آلودگی بصری را برای این کلانشهر به ارمغان آورده است.
نارضایتی مردم از وضعیت نامناسب زیرگذر امام علی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه زیرگذر امام علی به دلیل غفلت در نگهداری از آن و عدم رسیدگی به زیباسازی آن توسط نهادهای مربوطه، در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد که در شان مردم کلانشهر ارومیه نمی‌باشد.

هنگامی که افراد از این زیرگذر عبور می‌کنند به دلیل نامناسب بودن ظاهر آن و کمبود روشنایی، در حقیقت حس می‌کنند که از یک زیرگذر متروکه که سالهاست به در حال خود رها شده، عبور می‌کنند.

با گذر این از این زیرگذر به وضوح شاهد کنده شدن عایق دیواره های آن و دیده شدن ستون های سیمانی خواهیم بود که جلوه نامناسبی را برای این زیرگذر ایجاد کرده اند که مطالبه‌ای برای شهروندان ارومیه‌ای شده است.

وضعیت نامناسب زیرگذر امام علی بارها توسط این پایگاه خبری مطرح شده ولی متاسفانه تاکنون هیچ ارگان و یا مسئولی در جهت پاسخگویی به شکایات این رسانه و شهروندان اقدامی را به عمل نیاورده‌اند.

در واقع می‌توان گفت با رنگ آمیزی ستون‌های زیرگذر می‌توان چهره‌ای بسیار زیبا را برای این زیرگذر ایجاد کرد برای ایجاد فضای مناسب به هزینه‌های گزاف نیازی نیست فقط اندکی سلیقه و ابتکار نیاز است.

در پایان انتظار می‌رود سازمان مربوطه نسبت به مناسب‌سازی این مسیر ارتباطی اقدام کنند چرا که در شان مرکز استان نیست که زیرگذر یک پل پر رفت‌وآمد در چنین وضعیتی قرار گرفته باشد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید