07:38|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1400 - 09:01
کد خبر: 16657
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

یکی از معیارهای انتخاب مدیران، شرکت آنها در نمازجمعه باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، گفت: یکی از معیارهای انتخاب مدیران جدید در دولت آینده علاوه بر فسادستیزی و کار جهادی، باید حضور آنان در نمازهای جمعه باشد.
یکی از معیارهای انتخاب مدیران، شرکت آنها در نمازجمعه باشد

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 1 مرداد در ارومیه گفت: نماز جمعه، از نمازهایی است که برای شرکت در آن آیات و روایات متعددی از بزرگان دین وجود دارد و به‌همین دلیل این نماز از نمازهای پرفضیلت برای مسلمانان است.

امام‌جمعه ارومیه افزود: انتظار می‌رود مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند‌ چراکه حضور آنان در صف نخست نماز جمعه می‌تواند اقشار مختلف مردم را به‌حضور در این آئین باشکوه تشویق کند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات موجود جامعه نیازمند رئیس جمهور انقلابی و جهادی است، گفت: راه‌حل مشکلات موجود جامعه وجود رئیس جمهوری انقلابی و جهادی است تا مردم را از این شرایط نجات داده و پیگیر مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را اولویت کار خود قرار داده و در کنار مسئولان هر استان ظرفیت‌های هر منطقه را شناسایی و با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، به‌رفع مشکلات هر استان اقدام کند.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر،، بیان کرد: فضای عمومی شهر و جامعه باید حال و هوای غدیر به خود بگیرد و همه مردم و سازمان‌ها و نهادها پای کار باشند و این مناسبت را به نحو شایسته و مطلوب گرامی بدارند چرا که اگر واقعه غدیر نبود چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید