09:59|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 27 تیر 1400 - 11:52
کد خبر: 16637
نایب قهرمان مسابقات کشوری پرتاب چکش در گفتگو با باریش:

ورزشکاران همیشه نیازمند حمایت مسئولین ورزشی هستند

امیر حسین حمیدی در تیر ماه سال جاری در رشته دومیدانی (پرتاب چکش) موفق به کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در شهر کرد شد.
ورزشکاران همیشه نیازمند حمایت مسئولین ورزشی هستند


امیر حسین حمیدی نایب قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در رشته پرتاب چکش، در گفتگو با سرویس ورزشی باریش نیوز اظهار داشت: استان آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در رشته دو میدانی بخصوص پرتاب چکش دارد می توان از طریق استعدادیابی به پیشرفت های چشمگیری در ایبن رشته ورزشی دست پیدا کرد.

این ورزشکار در ادامه از زحمات مربی و رئیس هیات خود قدر دانی کرد و گفت:  متاسفانه خانه پرتاب چکش ارومیه از امکانات آنچنانی برخوردار نمی باشد و انتظار می رود با توجه به اینکه ارومیه از استعدادهای زیادی در این رشته ورزشی برخوردار می باشد مسئولین مربوطه نسبت به تجهیز بیشتر این خانه جهت رفاه حال ورزشکاران اقدام نمایند.

امیر حسین حمیدی در خاتمه گفت: انتظار می رود که مسئولین ورزشی استان در هر شرایطی  حامی و پشتیبان ورزشکاران باشند؛ چرا که بسیاری از ورزشکاران دغدغه مالی دارند و شاید به دلیل مشکلات مالی و عدم توان تهیه لوازم ورزشی و مکمل های ورزشی آنچنان که باید نتوانند به تمرینات و اهدافی که برای رسیدن به قهرمانی دارند، برسند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید