01:35|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 تیر 1400 - 13:10
کد خبر: 16613
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:

دریافت هرگونه هزینه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع می‌باشد

بر اساس اعلام رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اخذ هرگونه وجه بغیر از هزینه بیمه دانش آموزی و کتاب در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع می‌باشد.
دریافت هرگونه هزینه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع می‌باشد

ه گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش آذربایجان‌غربی، در خصوص ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به اطلاع می‌رساند ثبت نام دانش آموزان در مدارس براساس کروکی خانواده‌ها انجام می پذیرد؛ لذا در صورت عدم امکان ثبت نام، ادارات آموزش و پرورش موظف هستند با پذیرش درخواست اولیای محترم و بررسی موضوع نسبت به رفع مورد اقدام و در صورت عدم امکان درخواست به جهت تکمیل ظرفیت، با معرفی دانش آموز به نزدیکترین مدرسه محل زندگی وی، اولیای محترم را همراهی نماید.  

وی افزود: درخصوص دریافت وجه در زمان ثبت نام از دانش آموزان نیز به اطلاع می‌رساند دریافت هرگونه هزینه بغیراز هزینه بیمه دانش آموزی و کتاب در زمان ثبت نام در مدارس دولتی (بغیر از مدارس غیردولتی، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و شاهد) ممنوع می‌باشد. 

محمدپور در پایان تصریح کرد: اخذ شهریه قبل از بازگشایی مدارس در مدارس هیات امنایی به صورت توافقی می‌باشد و اجباری در آن وجود ندارد؛ همچنین در صورت تخلف از سوی مدرسه مربوطه والدین می‌توانند به ناحیه یک بازرسی (ناظر بر ثبت نام ) مراجعه نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید