08:04|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 20 تیر 1400 - 13:35
کد خبر: 16602
یادداشت:

قانع نشدن اعضای شورای شهر از پاسخ های شهردار ارومیه / استیضاح شهردار ارومیه تا 10 روز آینده

جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با دستور جلسه سوال از شهردار برگزار شد و در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از پاسخ های مجید آقازاده شهردار ارومیه قانع نشدند. بر این اساس حداکثر تا ۱۰ روز آینده شهردار ارومیه در مرحله استیضاح قرار می گیرد.
قانع نشدن اعضای شورای شهر از پاسخ های شهردار ارومیه / استیضاح شهردار ارومیه تا 10 روز آینده

سرویس سیاسی باریش نیوز، روز گذشته جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با دستور جلسه پاسخ شهردار ارومیه به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست دکتر حسین بخشایشی و با حضور اعضای شورا،منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه، شهردار و معاونان شهردار برگزار شد که نهایتا اکثر شورای شهر از پاسخ های شهردار ارومیه قانع نشده  و تا 10 روز آینده شهردار ارومیه استیضاح خواهد شد.  
 
در ادامه جلسه صحن شورا  رسول اصغرزاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نرخ تخلفات در شهرداری امروز افزایش یافته است و بدهی های شهرداری ارومیه باید از سوی شهردار شفاف سازی شود.

بدهی شهرداری ارومیه به سازمان تامین اجتماعی و نیز واگذاری ملک شهرداری به تامین اجتماعی با نرخ پایین  ،  عدم معرفی بانک عامل از سوی شهرداری ارومیه از موضوعات دیگری بود که از سوی نائب رئیس شورا مطرح شد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور نیز به موضوع مشکلات اتوبوس های بخش خصوصی،  قیمت گذاری زمین خیابان امام علی (ع)  و... اشاره کرد و گفت: زمین واقع در خیابان امام علی(ع) از شرایط مزایده و فروش خارج شده و این زمین در حال حاضر به شهرداری بازگردانده شده است.

حسین پناهی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  سوال از شهردار حق تک تک اعضای شورا است.  رعایت انصاف گزینه خوبی است و امیدوارم منافع شهر را در نظر بگیریم.

مهندس عادل فتاحی نیز در ادامه این جلسه گفت:  سوال از شهردار حق اعضای شورا است اما در این مدت باقی مانده به دوره پنجم شورا، استیضاح شهردار موجب بروز مشکلات شهری می شود.

دکتر علیزاده امامزاده نیز در جلسه امروز صحن شورا خواستار رفع مشکلات اتوبوس های بخش خصوصی شد.

دکتر مرتضی پیری نیز دبیر دوم شواری اسلامی شهر ارومیه گفت:  بنده استقلال رای دارم و بر اساس تشخیص خود عمل میکنم.  وی از بی انضباطی مالی سخن گفت و اذعان داشت:  بی انظباطی مالی باید در مدیریت شهری رفع شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید