14:52|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1400 - 10:34
کد خبر: 16520

شهربازی ارومیه گرفتار وعده‌های پوچ مسئولان!

مسئولان شهری از شهربازی ارومیه به عنوان مدرن‌ترین شهربازی منطقه نام می‌بردند، اینک باید گفت چرا خبری از اقدامات مجهز و مدرن در این مجموعه نیست.
شهربازی ارومیه گرفتار وعده‌های پوچ مسئولان!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، کمتر از 3 سال گذشته شهربازی ارومیه که قرار بود یکی از مجهزترین شهربازی‌های مطرح  در کشور و منطقه شمال غرب باشد اما اکنون نه تنها به عنوان یک طرح و پروژه فاخر به شمار نمی‌رود بله هیچ کدام از وعده‌های هزار رنگ مسئولان در این خصوص به مقام عمل و اجرا نرسید. 

ارومیه  ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد مکان‌های تفریحی و گردشگری و جذب توریست دارد اما متاسفانه در سال‌های اخیر هیچ اقدام قابل توجهی در این راستا صورت نگرفته است.

اگرچه در شرایط فعلی به جهت شیوع بیماری کرونا بسیاری از امکان‌های تفریحی و گردشگری با محدودیت فعالیت می‌کنند و یا تجمع در این مکان‌ها ممنوع است اما انتظار می‌رود مدیران برای روزهای آتی برنامه‌های جامع و کارشناسی شده تری داشته باشند و تنها به وعده‌های توخالی و پوچ اکتفا نکنند.

خلف وعده مسئولین در عملیاتی کردن شعارهای پشت تریبون یکی از موارد حائز اهمیتی است که ادامه این روند موجب بی‌اعتمادی جامعه به متولیان امر خواهد بود.

 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید