18:45|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1400 - 11:19
کد خبر: 16478
یادداشت:

پاکسازی چهره شهر به دست پاکبانان بی ادعا / مدعیان شهری پیروز در فکر برپایی جشن

با پایان انتخابات، همچنان پوسترهای رنگارنگ نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه بر تمام فضاهای عمومی نشسته‌اند و بسیاری از المان‌ها و نماهای شهری زیر این تصاویر و پوسترها گم شده‌اند و درحالی که برخی از این نامزدها و مدعیان مدیریت شهری جشن پیروزی خود را برگزار می کنند پاکبان های بی ادعا و زحمتکش شهرداری از شب گذشته پاکسازی شهر را آغاز کرده اند.
پاکسازی چهره شهر به دست پاکبانان بی ادعا / مدعیان شهری پیروز در فکر برپایی جشن

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروز پس از پایان یک روز رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، روز پرکاری برای پاکبان های شهر ارومیه است. این پاکبانان زحمتکش امروز روز سختی دارند و باید اقلام تبلیغاتی نامزدهای شورای شهر  ارومیه را از سطح معابر شهر جمع آوری کنند.

بسیاری از پاکبانان شهرداری ارومیه از نحوه تبلیغات نامزدهای این دوره از شورای شهر بسیار گله‌مند بودند؛ آنها اظهار دارند که در هر دوره انتخاباتی نگران آثار تبلیغات نامزدها در سطح شهر و اثری که بر چهره شهر باقی می‌گذارند هستند.

بسیاری از این پاکبانان در پایان انتخابات ناگزیر باید حجم وسیعی از پوسترها و عکس ها را از دیوارها و فضاهای عمومی سطح شهر پاک کنند.

چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در مکان ها و فضاهای عمومی نه تنها به روحیه مردم صدمه می‌زند پاکبانان را نیز برای تمیز کردن این آثار به زحمت می‌اندازد و آثار بسیاری از این تبلیغات به گونه ای است که تا مدت ها نمی توان آن را از چهره شهر پاک کرد.

متاسفانه پاکبانان زحمتکش چندین شبانه روز با زحمت فراوان مجبور به تمیز کردن شهر از آثار تبلیغاتی هستند که علاوه بر سختی کار در این شرایط و بحران کرونا ، فشار کار باعث بیمار شدن بسیاری از این زحمتکشان بی ادعا می شود.

با اینکه، در هر دوره انتخاباتی از نامزدها خواسته می شود که هنگام تبلیغ به نظافت شهر نیز اهمیت دهند اما متاسفانه افراد زیادی به این موضوع مهم اهمیت نمی دهند و کسانی که خود مدعی مدیریت شهری هستند بیشتر از همه با پوستر و تبلیغات غیر اصولی بر علیه شهر شدند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید