13:12|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1400 - 11:27
کد خبر: 16463

۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.
۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت

علی مصطفوی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده و استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه است.

رییس ستاد انتخابات استان، برای انتخابات پیش رو تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان‌غربی، پیش بینی شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.

علی مصطفوی ادامه داد: تعداد یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و تعداد ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سالجاری و شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

علی مصطفوی در پایان با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مایوس کردن مردم ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشنان را مایوس و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید