07:41|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1400 - 11:17
کد خبر: 16440

انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار ارومیه گفت: ۹۰۰ صندوق الکترونیکی آماده شده است تا رای مردم ارومیه را در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی مرکز استان اخذ کنند.
انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

رسول مقابلی فرماندار ارومیه با بیان اینکه در شهر ارومیه ۹۰۰ صندوق الکترونیکی آماده شده تا رای مردم ارومیه را در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی مرکز استان اخذ کنند اظهار داشت: در انتخابات این دوره شورا‌های اسلامی شهر ارومیه  ۳۰۰ شعبه اخذ رای الکترونیکی تدارک دیده شده است.

او افزود: در هر شعبه اخذ رای در شهر ارومیه، تعداد سه صندوق الکترونیکی مختص انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه جاگذاری می‌شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: انتخابات الکترونیکی فقط در شورای اسلامی شهر ارومیه خواهد بود و اخذ رای انتخاب ریاست جمهوری، شورای اسلامی روستا‌ها و بخش‌ها به صورت سنتی خواهد بود.

مقابلی گفت: آموزش‌های لازم نیز پیش از روز رای گیری از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما ارائه می‌شود و بروشور‌ها و کلیپ‌هایی نیز برای انتشار در فضای مجازی تهیه شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: با برگزاری الکترونیکی انتخابات، روند شمارش آرا بسیار بهتر شده و زمان اعلام نتایج نیز کمتر خواهد شد.

ششمین دوره  انتخابات شورا‌های اسلامی در ۴۷۰ روستا و ۵ شهر شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد ‏و نزدیک به ۵ هزار ۱۰۰ نفر اجرای انتخابات پیش رو در این شهرستان را بر عهده ‏خواهند داشت. ‏

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید