07:42|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1400 - 12:37
کد خبر: 16362
یادداشت:

ورزشکارانی که همواره قربانی بی تدبیری مسئولان می شوند!

مسابقات تنیس گرید 5 زیر 18ساله های دختر و پسر در ارومیه در حالی برگزار شد که این رقابت ها در چند روز اخیر عملکرد هیات تنیس استان آذربایجان غربی از سوی پیشکسوتان و اهالی تنیس مورد نقد جدی قرار داده است و باعث ایجاد نارضایتی هایی از سوی ورزشکاران این استان شده است.
ورزشکارانی که همواره قربانی بی تدبیری مسئولان می شوند!

سرویس ورزشی باریش نیوز، بعد از آماده سازی زمین ها و سخت افزار لازم توسط هیئت ارومیه ، با نظر هیئت استان طی درخواست  بی تدبیرانه  از اعضای هیئت ارومیه خواسته شد در خلال مسابقات در محل برگزاری حاضر نباشند ، در این میان ظاهرا اداره ورزش و جوانان بنابر دلایل نامعلوم تابع اوامر هیئت استان شده اند و این بی احترامی سبب شده بزرگان تنیس هم برای حضور در مسابقات تمایلی از خود نشان ندهند و این امر زمینه نارضایتی بیشتر پیشکسوتان و اهالی تنیس را فراهم و بیش از پیش بر طبل اختلاف کوبید.

آذربایجان غربی یکی از مهم ترین قطب های تنیس کشور به یکباره از تمامی فعالیت های خود بازمانده است. عدم برپایی اردوهای آماده سازی تیم ها ، نبود مسابقات انتخابی و مسابقات قهرمانی ، قطع شدن زنجیره استعدادیابی ، فراموشی مدرسه تنیس ، رها شدن استعدادها ، بی توجهی به پیشکسوتان تنیس و... همگی مزید علت شده تا اکثریت مجمع با امضاء نامه درخواست برپایی مجمع انتخاباتی دوباره داشته باشند.

در طول یکسال گذشته این موضوع با کارشکنی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون همچنان راکد مانده و بنظر میرسد بی حرمتی به نظر مجمع بایستی از طریق دستگاههای بازرسی مورد پیگیری قرار گیرد.

فرهاد صانع سرمربی تیم ملی نوجوانان و 12 ساله های کشور نیز در گفتگوی رادیوی اخیر در مورد مسابقات تور جهانی جوانان زیر 18 سال آی تی اف که در شهر ارومیه برگزار می شود اعلام کرد: از 85 بازیکن شرکت کننده در این مسابقات سهم شهر و استان ما که جزء یکی از استان های قابل قبول در سطح تنیس ایران بوده است متاسفانه فقط 2 بازیکن می باشد که این تعداد سهم بسیار ناچیزی برای استان ما می باشد. این مربی با سابقه که خود اهل ارومیه می باشد مهم ترین علت سهمیه پایین ورزشکاران این استان را عدم هماهنگی میان هیات استان و هیات ارومیه  و مشکلاتی که بین مسئولان ورزشی استان وجود دارد را عنوان کرد که این امر به نوبه خود برای استانی که زمانی حرف اول تنیس را در کشور می زد جای بسی تاسف دارد.


با توجه به حواشی پیش آمده در این مسابقات اعضای مجمع تنیس استان طی نامه ای رسما از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست تشکیل مجمع فوق العاده داشته اند که برابر قانون می بایست برگزار میشد و دراین مجمع برای ادامه ریاست هیات تنیس استان رای گیری دوباره صورت می گرفت که متاسفانه با کارشکنی اداره کل و فدراسیون تنیس همچنان به این نامه ترتیب اثر داده نشده است.

در پایان انتظار می رود که مسئولین ورزشی  استان از حداکثر تلاش خود جهت به کار گیری افراد متخصص و دلسوز در راس هیات های ورزشی استفاده نمایند تا دیگر شاهد این چنین واقعیات تلخ و ناخوشایند در ورزش استان نباشیم چون در این میان بیشترین آسیب ها نصیب ورزشکاران می شود. 


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید