08:29|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1400 - 11:28
کد خبر: 16361

در روند اجرای مراحل مختلف انتخابات اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:در روند اجرای مراحل مختلف انتخابات اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.
در روند اجرای مراحل مختلف انتخابات اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است

علی مصطفوی روز گذشته در نشست فرمانداران استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به روند اجرای مراحل مختلف انتخابات در استان گفت: روند برگزاری انتخابات در استان همچون کشور بر اساس زمانبندی های اعلام شده در حال انجام است.

وی مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی‌طرفی را چهار اصل مهم انتخابات در استان عنوان کرد و گفت: مسئولان و مجریان انتخابات در استان باید تلاش کنند با رعایت این اصول و رعایت دستورالعمل های بهداشتی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص روند برگزاری انتخاتبات در کشور گفت: اجرای این مصوبات توسط مجریان انتخابات در استان ضروری است.

مصطفوی گفت: تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضای های سربسته ممنوع است و در فضاهای سر باز نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و استفاده از ماسک و استفاده از ظرفیت 30 درصدی فضای سالن امکان برگزاری تجمع های انتخاباتی نامزدها امکان پذیر خواهد بود. 

وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه این ستاد برگزاری کاروانهای تبلیغاتی و مراسم استقبال از نامزدهای انتخاباتی نیز ممنوع است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع رای دهندگان در محل اخذ رای زمان رای گیری از ساعت 7 صبح روز جمعه 28 خرداد تا 2 بامداد روز شنبه 29 خرداد ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز نیز این زمان تمدید خواهد شد.

مصطفوی اظهار امیدواری کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها با رعایت اصول قانونی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مسئولان انتخاباتی را در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات یاری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید