11:40|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1400 - 13:03
کد خبر: 16228
دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان خوی اعلام کرد:

شبکه اراذل و اوباش در خوی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد

تعدادی از اراذل و اوباش این شهرستان در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسیدند.
شبکه اراذل و اوباش در خوی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد

 به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان خوی اعلام کرد: تعدادی از اراذل و اوباش این شهرستان در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسیدند.

 در این اطلاعیه آمده است: دستگاه قضایی در برخورد قاطع و سخت با مجرمان حرفه ای و اراذل و اوباش و افراد مخلّ نظم و امنیّت عمومی جامعه و امنیّت شهروندان و مجازات حداکثری آنها، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد؛ پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تضمین امنیّت شهروندان در تمام ابعاد، از جمله وظایف و تکالیف دستگاه قضایی و کارگزاران امنیّتی است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مساله برخورد با اراذل و اوباش و اخلال کنندگان نظم و امنیّت جامعه، از جمله سیاست های اولویّت دار دستگاه قضایی بوده و دادستانی خوی به عنوان خادم و حافظ امنیّت مردم، با این پدیده شوم که امنیّت روانی جامعه و شهروندان را هدف قرار داده و عدّه ای می خواهند در این دارالولایه ناامنی و ارعاب ایجاد کنند به سختی مقابله خواهد کرد.

همچنین در این بیانیه اضافه شده است: در راستای مقابله جدّی و قاطع با پدیده اراذل و اوباش و اخلال کنندگان امنیّت و نظم عمومی جامعه و در نتیجه عملیّات غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی از اراذل و اوباش که مسّلح به  انواع سلاحهای گرم و سرد جنگی بوده و اقدام به مقابله مسلّحانه با ماموران عمل کننده کرده بودند، کشته شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید