14:15|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1400 - 13:00
کد خبر: 16038
یادداشت:

کمبود روغن نباتی در ارومیه همچنان پابرجا

مشکل کمبود روغن در ارومیه همچنان پابرجا است و با وجود وعده‌های بسیار از سوی مسئولان مربوطه برای حل این مشکل، همچنان مردم با قفسه‌های خالی از روغن در فروشگاه‌ها و صف‌های طولانی توزیع روغن روبه‌رو هستند.
کمبود روغن نباتی در ارومیه همچنان پابرجا


سرویس اقتصادی باریش نیوز، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد در سطح شهر ارومیه، مردم در تامین روغن خوراکی مصرفی خانوار با مشکلاتی مواجه هستند و شهروندان را با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است.

با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان و کمبود کالاهای اساسی مثل روغن و… در بازار ارومیه باید راهکاری برای حل این مشکل ارائه شود تا مردم  بیشتر از این در فروشگاه های شهر سرگردان نشوند، و در این میان از تشکیل صف‌های طولانی برای خرید کالاهای اساسی که  باعث تهدید سلامت جامعه می‌شو جلوگیری به عمل آید.

در چند ماه گذشته بحث کمبود روغن درارومیه داغ بوده است، تاکنون نیز با توجه به اینکه چند انبار روغن در سطح استان کشف شده که این امر خود نشان می دهد مافیای روغن با وجود همه دغدغه های مردم ، به دنبال کاسبی از این بازار می باشند و سازمان صمت به عنوان متولی  اصلی تامین کالای اساسی مردم، هیچگونه توجهی به شرایط اقتصادی و وضعیت جامعه ندارد.

در پایان اینکه  ضعف در نظارت و عدم رصد توزیع کالا در بازار منجر شده عده ای سودجو به کالاهای اساسی مردم دسترسی داشته باشند و متناسب با وضعیت بازار به صورت قطره چکانی آن را در بازار عرضه کنند تا قیمت ها به صورت نجومی بالا برود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید