18:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1399 - 12:06
کد خبر: 15867
یادداشت:

قیمت‌های سلیقه‌ای در ارومیه به رستوران‌ها هم رسید

با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه اینبار هم مردم ارومیه با قیمت‌های سلیقه‌ای در رستوران‌ها و فست فودی‌ها روبه رو هستند که نظارت مسئولین مربوطه را می‌طلبد.
قیمت‌های سلیقه‌ای در ارومیه به رستوران‌ها هم رسید

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با گذشت یکسال از شیوع ویروس کرونا مردم از خانه ماندن خسته شده‌اند و رستوران‌ها و فست فودی‌ها را در سطح شهر برای گذران اوقات فراغت انتخاب می‌کنند.

در واقع دلیل انتخاب آن‌ها این است که رستوران‌ها و فست فودی‌ها در این شرایط کرونا از جمله مکان‌هایی هستند که طبق پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر بازرسان بهداشت قرار دارند.

این روزها شاهد وضعیت اقتصادی و گرانی حاکم بر جامعه هستیم که گذران زندگی و تهیه اقلام غذایی برای مردم بسیار مشکل شده است اما با وجود این باز هم هر از گاهی هوس غذای رستوران و فست فود می‌کنند ولی با قدم گذاشتن در آنها کاملا پشیمان می‌شوند.

متاسفانه با گذر از رستوران‌های شهر اگر نگاهی به منوی آن‌ها بیاندازیم، خواهیم دید که قیمت‌های سلیقه‌ای حتی به رستوران‌ها و فست فودی‌های سطح شهر هم رسیده است.

افزایش و درج قیمت‌ها به موقعیت و محله رستوران بستگی دارد و هر چقدر به طرف رستوران‌های لوکس بالاشهر برویم شاهد قیمت‌های دو سه برابری از منوی رستوران‌های پایین شهر خواهیم بود.

مردم به امید هزینه کم پا به رستوران و فست فودی می‌گذارند ولی موقع پرداخت هزینه قیمتی که فکرش را هم نمی‌کنند، در انتظار آن‌هاست.

از طرفی هم چون کودکان و نوجوانان به حضور در رستوران‌ها و فست فودها در دوران قبل از کرونا عادت کرده بودند، والدین را مجبور به حضور در چنین مکان‌هایی می‌کنند که با توجه به قیمت‌ها والدین برای این حضور بایستی بهای سنگینی پرداخت کنند.

این تفاوت قیمت‌ها باعث اجتناب مردم از ورود به حوزه اجتماع می‌شود. در واقع در این شرایط حاضر و کرونا تنها دلخوشی مردم حضور در رستوران‌ها می‌باشد که آن هم با دیدن قیمت ناچار به ادامه خانه نشینی هستند.

در آخر انتظار می‌رود مسئولین نظارتی برای حل این مشکل برنامه و قوانینی را اتخاذ کنند تا مردم با خیالی آسوده از کرونا و هزینه اضافی در مکان‌های فوق الذکر حضور یابند و والدین شرمنده فرزندانشان نشوند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید