08:10|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1399 - 09:03
کد خبر: 15855
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

افزایش دما در آذربایجان غربی تا اواسط هفته جاری

طبق بررسی‌ نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی، تغییرات خاص دمایی تا اواسط هفته پیش‌بینی نشده و شاهد روند افزایشی دما در سطح استان خواهیم بود.
افزایش دما در آذربایجان غربی تا اواسط هفته جاری

یاسر اشتاد ، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای پایدار امروز و فردا وضعیت جوی آرامی را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از نظر دمایی نیز تا روز دوشنبه 11 اسفند ماه شاهد روند افزایشی دما در سطح استان خواهیم بود؛ از اواخر روز دوشنبه نیز امواج بارشی وارد استان خواهد شد که این امواج به طور متناوب و در برخی ساعات تا پایان هفته فعال خواهد بود و شاهد بارش برف و باران و وزش باد درسطح استان خواهیم بود و اکثر این بارش ها خفیف خواهد بود و شدت این بارشها در اواخر هفته و مربوط به مناطق جنوب غربی استان خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات 4- و در گرم ترین ساعات 7+ درجه ثبت شده و همچنین در سطح استان نیز شهرستان تکاب 8 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و پلدشت با 10 درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان گزارش شده است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید