02:02|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1399 - 10:50
کد خبر: 15835
با تشدید مجدد کرونا در آذربایجان‌غربی:

اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای نارنجی

با اوج گیری مجدد کرونا در سطح آذربایجان غربی، محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود.
اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای نارنجی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با توجه به تشدید مجدد کرونا در سطح استان، ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های کرونایی برای شهرهای دارای وضعیت نارنجی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه شاهد اوج گیری مجدد ویروس کرونا درسطح استان هستیم و با توجه به وضعیت نارنجی شهر ارومیه، در اجرای مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند در این وضعیت و بر مبنای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، محدودیت‌های ابلاغی در وضعیت نارنجی از جمله؛ تعطیلی کامل مشاغل گروه ۳ و ۴، تعطیلی مراسم‌های آئینی و مذهبی از امروز به اجرا گذاشته می شود.

ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح، دورکاری کارکنان دستگاه‌های غیرضرور به میزان ۵۰ درصد، اجرای پروتکل‌های بهداشتی مشاغل گروه‌های ۱ و ۲ و محدودیت‌های ورود به باغ رضوان از دیگر محدودیت هایی است که از امروز در ارومیه اجرایی می شود.

ستاد کرونای شهرستان ارومیه تاکید کرده است: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده همه شهروندان عزیز از ماسک، پرهیز از تجمعات، دورهمی‌ها و میهمانی‌ها برای حفظ سلامتی عموم مردم مورد تأکید است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید