00:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1399 - 12:55
کد خبر: 15681
یادداشت:

لزوم تشدید پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی

مراکز درمانی به علت تراکم زیاد جمعیت یکی از مکان‌های پرخطر شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی بشمار می‌روند.
لزوم تشدید پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، بیمارستان‌ها ، مطب‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها این روزها با افزایش تعداد مراجعه کنندگان مواجه‌اند که ضرورت دارد مردم توصیه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی را برای پیشگیری از شیوع کرونا در این مکان‌ها جدی بگیرند.

کووید_19 ویروسی که یک سال است مردم آذربایجان غربی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و اخیرا با توجه به کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از آن نیاز رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم از سوی مردم و هم از سوی نهادهای نظارتی بر مراکز درمانی بیش از پیش لازم است.

کادر درمان از وضعیت ایام کرونا به ستوه آمده‌اند و انتظار دارند که مردم توجه به پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.

از طرفی هم با قرار داشتن در فصل سرما به جز کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی نیز در بین مردم شایع است و ناچارند برای درمان به بیمارستان و ... مراجعه کنند.

با توجه به پیام‌های دریافتی از سوی مردم از بابت عدم رعایت و رسیدگی به پروتکل‌های بهداشتی در برخی از مراکز درمانی، این مورد به مسئله ای نگران کننده برای مردم و کادر درمان تبدیل شده است.

در پایان انتظار می‌رود مسئولین نظارتی، نظارت‌های دقیقی در جهت اعمال موارد بهداشتی در مراکز درمانی به عمل آورند و مردم نیز در این میان بایستی به توصیه‌های ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا توجه کنند تا بلکه بتوان زنجیره انتقال ویروس کرونا را در هم شکست.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید