15:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1399 - 10:29
کد خبر: 15677
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ایستگاه‌های اتوبوس شهری ارومیه ساماندهی شده است

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از سال گذشته تاکنون تمامی ایستگاه‌‌های اتوبوس در مسیرهای اصلی سطح شهر ارومیه بازسازی شده‌ است.
ایستگاه‌های اتوبوس شهری ارومیه ساماندهی شده است

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به  ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر ارومیه ، اظهار کرد: سال گذشته تمامی ایستگاه‌های اتوبوس شهری در سطح شهر ارومیه، در جهت ایده‌ال سازی به صورت یکنواخت رنگ آمیزی شد.

وی افزود: از ابتدای سال 99 تمامی ایستگاه‌های اتوبوس مسیرهای اصلی از جمله عطایی، امام، امینی و کاشانی بازسازی شده و صندلی‌های آنان تعویض شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به الکترونیکی کردن کرایه‌های تاکسی‌های سطح شهری، عنوان کرد: در این مورد تمامی مراحل مقدماتی به اتمام رسیده است و این طرح مورد تایید سازمان فناوری بوده است.

وی افزود:  با تحویل نمونه کارها و سیستم‌هایی که در اختیار روسای سازمان فناوری، سرمایه‌گذاری و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه قرار گرفت، از سوی ارگان‌های نام برده شده مورد تایید قرار گرفت و با تامین منابع مالی از سوی سازمان سرمایه گذاری، مراحل اجرایی آن شروع می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید