06:46|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1399 - 12:06
کد خبر: 15664
مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در گفت‌وگو با باریش:

ضرورت انتخاب مناسب دستگاه لیزر برای انواع پوست‌

انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای پوست و موهای زائد از نکات مهمی است که قبل از انجام لیزر باید به آن توجه کرد از این رو بدین وسیله یک درمان کاملا امن و بی خطر با بیشترین اثر بخشی تضمین خواهد شد.
ضرورت انتخاب مناسب دستگاه لیزر برای انواع پوست‌

دکتر فرزاد حیدری، مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش‌نیوز اظهار کرد: انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای پوست و موهای زائد از نکات مهمی است که قبل از انجام لیزر باید به آن توجه کرد از این رو بدین وسیله یک درمان کاملا امن و بی خطر با بیشترین اثر بخشی تضمین خواهد شد.

دکتر حیدری ادامه داد: مرکز تخصصی لیزر ماه رویان ارومیه در جهت افزایش خدمات به همشهریان عزیز با 3 دستگاه الکس برای پوست‌های روشن، دایود برای پوست‌های معمولی و پلاتنیوم برای پوست‌های حساس و تیره خدمات در خدمت مراجعه کنندگان می‌باشد. 

وی گفت: همچنین در راستای رضایت مشتریان از مرکز تخصصی خدمات پوستی کلینیک ماه رویان دستگاه جدید التراسونیک 2020 با کیفیت منحصر به فرد و برخورداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای روشن شدن پوست و لایه بردار قوی پوست مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

دکتر حیدری در ادامه به خدمات لیزر نیز اشاره و افزود: از آنجا که موهای بدن انسان از نظر مرحله رشد هم زمان نیستند و از طرف دیگر لیزر فقط در مرحله رشد مو اثر می‌کند به همین جهت یک بار لیزر برای از بین بردن موهای زائد کافی نیست و معمولا لازم است 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی انجام شود تا مشکل بیمار برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه فاصله بین جلسات لیزر یک ماه است گفت: به طور کلی پس از هر جلسه لیزر درمانی بیماران 20 تا 30 درصد کاهش در تراکم موها را می‌توانند انتظار داشته باشند در پایان دوره درمان اکثر موهای زائد 60 تا 80 درصد از بین می‌روند حتی اگر پس از چند جلسه لیزر موها مجدد رشد کنند اولا به تعداد کم رشد می‌کنند ثانیا در اکثر موارد این موها کرکی و نرم روشن هستند.

وی افزود: البته توصیه می‌شود جهت جلوگیری از رویش مجدد موها سالی یک جلسه لیزر درمانی تکرار شود.

دکتر حیدری به اقدامات پیش از لیزر نیز اشاره و اظهار کرد: حداقل یک ماه پیش از جلسه لیزر، از حمام آفتاب یا برنزه کردن خوداری کنید و شب قبل از جلسه لیزر حتما شیو کند همچنین یک ماه قبل از جلسه لیزر از اپیلاسیون، بند و وکس اجتناب کنید.

مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در ادامه تصریح کرد: در صورت داشتن هر گونه حساسیت پوستی مانند: اگزما، کهیر و یا وجود تتو، تزریق ژل و چربی، پروتز سینه و پلاتین در بدن، حتما اپراتور لیزر را مطلع کنید.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید