17:42|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 دی 1399 - 11:20
کد خبر: 15601
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری به آذربایجان‌غربی

از اواخر روز پنجشنبه 25 دی ماه سامانه بارشی به همراه وزش باد وارد استان می‌شود که طی شب پنجشنبه و روز جمعه شاهد بارش خواهیم بود که تمرکز بارش‌ها بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود.
ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری به آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب وهوای استان اظهار کرد: چند روزی می‌شود که پدیده غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب در شهرهای پر جمعیت است.

وی افزود: با توجه به الگوهای پایدار هواشناسی انتظار می‌رود روز سه‌شنبه 23 دی ماه و چهارشنبه 24 دی ماه آلودگی هوا همچنان در شهرهای پرجمعیت به ویژه ارومیه شدت گرفته و احتمال دارد وضعیت هوا ناسالم برای همه گروه‌های سنی باشد.
اشتاد گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر روز پنجشنبه 25 دی ماه سامانه بارشی به همراه وزش باد وارد استان می‌شود که طی شب پنجشنبه و روز جمعه شاهد بارش خواهیم بود که تمرکز بارش‌ها بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات 6- درجه و در گرم‌ترین ساعات 7+ درجه ثبت شده همچنین در سطح استان نیز تکاب با 9درجه زیر صفر سردترین شهر استان  و بوکان با 15درجه گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید