00:14|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 دی 1399 - 11:56
کد خبر: 15592
با حضور مسئول سیاستگذاری دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه انجام شد؛

بررسی روند اجرایی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه

با حضور مسئول سیاستگذاری دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه، روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی روند اجرایی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، در جلسه‌ مشترک علی حاج مرادی، مسئول سیاستگذاری دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه و علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه بررسی و بر اتمام و بهره برداری از آن در موعد مقرر تاکید شد.

مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در حال حاضر از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و قرار است در هفته چهارم اسفند ماه سال جاری بهره برداری از فاز اول آن آغاز شود.

مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه ظرفیت تصفیه 60 هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز را داشته که با بهره برداری از آن،  ظرفیت تصفیه فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به 140 هزار مترمکعب در شبانه‌روز افزایش خواهد یافت. 

این طرح علاوه بر مزایای زیست محیطی و ارتقای بهداشت عمومی، نقش مهمی نیز در احیای دریاچه ارومیه خواهد داشت.
انتقال سالانه 51.1 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده این تصفیه خانه به دریاچه ارومیه با اجرای 11 کیلومتر خط انتقال، از جمله هدفگذاری های اجرای این طرح است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید