13:11|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 09 دی 1399 - 10:56
کد خبر: 15516
یادداشت:

تیم نود ارومیه به حمایت هواداران و مسئولان نیاز دارد

وضعیت نامناسب حاکم بر فوتبال ارومیه به گونه ای است که تلاش های پی در پی تیم نود این شهرستان فایده ای در پی نداشت و می توان گفت چون اجزای این فوتبال درست کنار هم نیستند، نمی توان انتظار نجات فوتبال نود ارومیه را داشت و باید مراقب بود این تیم متلاشی نشود.
تیم نود ارومیه به حمایت هواداران و مسئولان نیاز دارد

سرویس ورزشی باریش نیوز، وجود یک تیم فوتبال در لیگ برتر باشگاه ‌های کشور از نیازهای اصلی ورزش استان محسوب می‌ شود و نباید این امر را فراموش کرده و نسبت به آن بی تفاوت باشیم ولی متاسفانه اراده ای  که باید از این توجه استفاده کند در بین مسئولان ورزشی استان وجود ندارد و کسانی که باید به فکر فوتبال ارومیه  باشند، اصلا اعتقادی به تیم داری و فوتبال ندارند.
 

تاکید بسیاری از متخصصین ورزشی و صحبت های آنها با برخی مربیان نیز تاکنون نتیجه ای نداده چرا که توجه و دلسوزی  مسئولان ورزشی استان با فوتبال در تضاد است و همواره برخی رشته های خاص بر فوتبال ارجح بوده است.
 

باشگاه نود باشگاهی قدیمی و ریشه داری است که با توجه به حضور ۳ ساله اش در رقابت های لیگ دسته اول تیمی نوپایی است اما با این وجود در چند سال اخیر نشان داده است که فوتبال ارومیه پتانسیل بسیار بالایی دارد و می توانست حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 فوتبال نود ارومیه  امروز با توجه به این مسائل و بسیاری دیگر در حالی در افق غمناک ادعاهای دروغین از حرکت ایستاد که روزگاری کسانی که ادعای دلسوزی برای ورزش این شهر  را داشتند، مدعی بودند تیم نود ارومیه  به لیگ برتر می رود ولی حیف رویای لیگ برتر رفتن فوتبال ارومیه  به سقوط به دسته یک رنگ باخت.
 

ادعاهای مسئولان ورزش ارومیه  زمانی خود را نشان داد که علی رغم قول های دروغین در حمایت از فوتبال، این حمایت همچنان مبدل به حمایت از سایر رشته های ورزشی شد. 

 
سقوطی که نشاط و پویایی را در ورزش ارومیه از بین برد و امروز تیم فوتبال نود ارومیه در افق حسرت بازی چشم به لیگ دسته یک دارد تا شاید آرزوهای شکست خورده اش را در ساقهای بی رمق بازیکنانش در لیگ دسته یک جستجو کند.


در این راستا مسئولان ورزشی باید در خصوص جذب حامیان مالی بخش خصوصی را برای حمایت از این تیم دعوت کرده و اداره کل ورزش و جوانان استان  نیز از تیم نود ارومیه بصورت جدی ترحمایت کند.
 
در پایان اینکه امروز افقی غم آلود فوتبال ارومیه را پذیراست، افقی که قرار بود افقی روشن باشد امروز فوتبال دوستان ارومیه  را در واهمه ای از شاید و ترس از آینده مجهول  فوتبال این شهر فرو برده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

هوشنگ
1399/10/10 - 00:33

آقایون لطفا بداد فوتبال ارومیه برسید، بی صبرانه منتظر غیرت شماییم