22:46|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1399 - 12:55
کد خبر: 15498
یادداشت:

بی کیفیتی و گرانی محصولات لبنی در ارومیه

کاهش کمیت و کیفیت محصولات لبنی و گرانی لبنیات موجب گلایه مندی و اعتراض مردم به این موضوع شده است که نظارت نهادهای مربوطه را در این زمینه می‌طلبد.
بی کیفیتی و گرانی محصولات لبنی در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کاهش کمیت و کیفیت محصولات لبنی و گرانی آن در ایام کرونا باعث شکایت شهروندان از این موضوع شده است.

لبنیات ساده ترین و مفیدترین وعده غذایی در طول زندگی بشری بوده است ولی متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه عده ای توان خرید همین وعده غذایی ساده را هم ندارند و آنهایی هم که توان خرید دارند از بی کیفیتی محصولات ناراضی هستند.

وضعیت لبنیات در شهر ارومیه در این روزها اوضاع خوبی ندارد و هر بار که شهروندان برای خرید محصولات لبنی در فاصله زمانی کوتاه می‌روند، شاهد افزایش قیمت هستند و این موضوع برای شهروندان جای سوال است.

گرانی در سایر محصولات اگرچه تاثیر دارد اما تاثیر افزایش محصولات خوراکی مخصوصا لبنیات می‌تواند امنیت غذایی را تحت تاثیر قرار دهد و همین موضوع موجب نگرانی می‌شود چرا که امنیت غذایی موضوعی نیست که بتوان جایگزینی برای آن داشته باشیم و یا از آن صرف نظر کنیم.

در ایام کرونا نیز برای مقابله و پیشگیری از کرونا بایستی از محصولات خوراکی مفیدی برای تقویت سیستم ایمنی استفاده کنیم که لبنیات نیز جز محصولاتی است که برای تامین مواد مغذی بدن مفید می‌باشند.

این روزها مردم ارومیه با توجه به نوسانات بازار و افزایش لحظه‌ای قیمت‌های مواد غذایی حال خوشی ندارند؛ از یک طرف بحران کرونا و آسیب‌هایی که به وضعیت معیشتی آن‌ها وارد کرد و از طرفی هم افزایش لحظه‌ای مواد غذایی و التهاب بازار باعث کوچک‌تر شدن سفره‌های آن‌ها شد.

در پایان انتظار می‌رود مسئولین و نهادهای ذیربط معیشت مردم را در افزایش قیمت ها مدنظر قرار دهند و نظارت کامل و دقیقی بر کیفیت تولیدات داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید