06:01|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 06 آذر 1399 - 18:57
کد خبر: 15351
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

مشترکین آب مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی باشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد و بارش برف، مشترکین از یخ‌زدگی کنتور آب پیشگیری کنند.
مشترکین آب مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی باشند

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد به استان و بارش برف و احتمال یخ‌زدگی تاسیسات آب منازل توصیه می‌شود مشترکین نسبت به عایق‌بندی تاسیسات آب منازل خود به ویژه کنتور آب اقدام نمایند.

وی گفت: استفاده از پوشش پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی، خاک اره، پوشال، پارچه و عایق‌های پلاستیکی در محفظه کنتور بهترین راهکار برای پیشگیری از یخ‌زدگی کنتور و تاسیسات آب است.

وی افزود: در صورت یخ‌زدگی کنتور، مشترکین از حرارت مستقیم برای رفع یخ‌زدگی استفاده نکرده و از ریختن آب گرم بر روی کنتور یخ‌زده نیز خودداری کنند.

رضوی تصریح کرد: مشترکین برای اینکه بتوانند مانع از یخ‌زدگی کنتور آب شوند، می‌بایست برای حوضچه آن درب مناسب و استانداردی تهیه کنند که مانع از ورود سرما به آن داخل حوضچه شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از ورود آب‌های سطحی به داخل حوضچه‌های کنتور، یادآور شد: با انجام این اقدام از وقوع یکی از عوامل مطرح در یخ‌زدگی کنتورهای آب پیشگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه حادثه آب و فاضلاب را به صورت شبانه‌روزی به شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب اعلام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید