12:25|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 05 آذر 1399 - 08:56
کد خبر: 15349
مدیرکل فرودگاههای آذربایجان‌غربی در گفت و گو با باریش:

جلوگیری از سفر هوایی مبتلایان به کووید ۱۹ در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه

در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد عدم جابجایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با هدف تسریع در قطع زنجیره انتقال ویروس، هرگونه جا به جایی مسافر مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوایی ممنوع است.
جلوگیری از سفر هوایی مبتلایان به کووید ۱۹ در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه

محمدعلی نائل قراملکی، مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی در گفت وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد عدم جابجایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با هدف تسریع در قطع زنجیره انتقال ویروس، هرگونه جا به جایی مسافر مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوایی ممنوع است.
 
وی گفت: همه شرکت های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به کووید 19 وزارت بهداشت متصل شدند، براین اساس ابتدا در زمان فروش بلیت، وضعیت مسافر از طریق اتصال به بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به کرونا در وب سرویس ماسک وزارت بهداشت استعلام گرفته شده و درصورت ابتلا مسافر به کرونا، بلیت صادر نمی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: همچنین وضعیت مسافران در زمان حضور در فرودگاه و هنگام دریافت کارت پرواز از وب سرویس مذکور استعلام و درصورت ابتلا به کووید 19، کارت پرواز صادر نمی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید