06:45|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 01 آذر 1399 - 23:46
کد خبر: 15347
مدیر کارخانجات گروه تولیدی آذرباتری ارومیه در گفتگو با باریش:

تبدیل گروه تولیدی آذرباتری ارومیه به بزرگترین کسب و کار تولیدی استان

گروه تولیدی آذرباتری ارومیه، واقع در شهرک های صنعتی ۱و٢ ارومیه به بزرگترین کسب و کار تولیدی آذربایجان غربی تبدیل شده است.
تبدیل گروه تولیدی آذرباتری ارومیه به بزرگترین کسب و کار تولیدی استان

مدیر کارخانجات گروه تولیدی آذرباتری ارومیه در گفتگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، با بیان این مطلب گفت: این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید انواع باتری استارتر خودرو از سال ۱٣٧۶ ابتدا با مجموع ۵۰ نفر نیروی کار در شهرک صنعتی شماره ۱ ارومیه آغاز نمود و هم اکنون با تاسیس ۴ شرکت، در قالب هلدینگ آذرباتری ارومیه در زمینه تولید ادوات جلد و درب پلاستیک باتری، استحصال سرب از باتری فرسوده، تولید انواع مواد شوینده و محلول های ضد عفونی با برند تجاری نیارو، همچنین بازرگانی فروش محصولات خود با مجموع ۶٧۰ نفر پرسنل به عنوان بزرگترین کسب و کار تولیدی استان از لحاظ گردش مالی و اشتغال زایی در حال فعالیت است.
آیدین وحدت طلب در ادامه گفت: شرکت آذرباتری ارومیه، در حال حاضر بیش از ٣۰ درصد محصولات تولیدی خود را به ایرانخودرو و سایپا، ٣۰ درصد دیگر را نیز به صادرات به کشورهای همسایه و همچنین ۴۰ درصد آخر را در سطح نمایندگی های فروش خود در سطح کشور، به فروش می رساند.
وی در ادامه با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان با ارزش بیش از  ۵ میلیون دلار در سال گذشته گفت: شرکت آذرباتری در این میان به فکر توسعه بازارهای منطقه ای خود می باشد، ولی متاسفانه در حال حاضر با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه توسعه بسیاری از کسب و کارها دشوار شده است و متاسفانه وجود برخی از قوانین دست و پا گیر و نگاه برخی از مسئولان مانع تحقق این امر و شعار سال می گردد.
مدیر گروه تولیدی آذرباتری ارومیه با اشاره به تلاش های استاندار آذربایجان غربی در حمایت از تولید استان اظهار داشت: متاسفانه مشکلات در حوزه تولیدی به حدی زیاد است که همه باید یک صدا و همگام با هم حرکت کنند.
وی از مجمع نمایندگان و اتاق بازرگانی استان به عنوان دو عامل اصلی در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی نام برد و گفت: عمده مشکلاتی که هم اکنون واحدهای تولیدی با آن دست به گریبانند از بخشنامه ها و و دستورالعمل های صادر شده از تهران می باشد و متاسفانه به علت عدم تفویض اختیارات به استان ها، لازم است که همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین اتاق بازرگانی استان بعنوان نماینده بخش خصوصی به کمک دولتمردان بیایند.
وحدت طلب در خاتمه گفت: در صورت حمایت از کسب و کارهای موفق و افرادی که توانایی های خود را در این زمینه به اثبات رسانده اند، می توان واحدهای تولیدی را بیش از پیش توسعه داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید