14:47|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 29 آبان 1399 - 12:14
کد خبر: 15343
یادداشت:

قیمت های سلیقه ای مرغ در ارومیه / کلافگی مردم از ادعاهای مسئولین

در خصوص آشفتگی در بازار مرغ ارومیه ، باید گفت گرانی‌های بی سروسامان حکایت امروز و دیروز نیست و این نابسامانی بازار هر روز در یک محصول خود را نشان می دهد و امروز هم در مرغ خودنمایی کرده است. و این امر در حالی روی می‌دهد که مسئولان از کنترل قیمت‌ها می‌گویند و قیمت‌های بازار را کاذب می‌خوانند.
قیمت های سلیقه ای مرغ در ارومیه / کلافگی مردم از ادعاهای مسئولین

سرویس اقتصادی باریش نیوز، مسئولان از کنترل قیمت‌های کاذب و کنترل گرانی‌ها می‌گویند، اما گزارش‌های میدانی از بازار حکایت‌های دیگری دارد. وقتی گذری بر قیمت‌های مرغ در بازار ارومیه  داشته باشید، تازه متوجه عمق فاجعه و گرانی‌های بی سروسامان و جالب تر ازهمه تناقض بیش از 10 هزار تومانی قیمت های اعلام شده از سوی اتحادیه مرغداران این شهر ، با قیمت های موجود در بازار  می‌شوید! این گرانی و بی سر و سامانی و تناقض قیمت  به حدی رسیده که خوراک طنز شبکه‌های مجازی شده است.
 حالا اینکه چرا باید قیمت‌ها هر روز داستانی جدید بر سفره خالی تر مردم بگذارد باید به سراغ سیاست‌ها و عملکرد مسئولان و مجریان رفت.
این اعلام قیمت های کذایی از سوی اتحادیه مرغ و گوشت ارومیه در حالی است که هنوز هم گزارش‌های میدانی از بازار این شهر  حکایت از گرانی مرغ دارد و مرغ گرم تا کیلویی 32 هزار تومان عرضه می‌شود و حتی برخی عرضه کنندگان مرغ گرم را در مدل‌های تکه‌ای و بسته‌بندی خیلی بیش از این قیمت‌ها عرضه می‌کنند.
حال سوال اینجاست که در این میان چه کسی راست میگوید؟ مسئولان یا فروشندگان مرغ؟ اگر حق با مسئولین است، چرا هیچ برخوردی با گرانفروشان نمی شود و مثل همیشه روزه سکوت گرفته اند؟
و در پایان اینکه جناب مسئول حال که نرخ تعیین می کنید، پس لازم و ضروری است که نظارتی بر قیمت های سلیقه ای موجود در بازار داشته باشید و مردم را با این ادعاهای کذایی خود بیشتر از این مشغول نکنید....

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید