10:24|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آبان 1399 - 13:20
کد خبر: 15333
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اعلام کرد:

مدارس غیردولتی صرفا مجاز به دریافت شهریه ثابت می‌باشند

مدارس غیردولتی مجاز به اخذ شهریه ثابت می‌باشند و در این شرایط بایستی با مراعات والدین اقدام به اخذ افساطی شهریه کنند.
مدارس غیردولتی صرفا مجاز به دریافت شهریه ثابت می‌باشند

شیرعلی زاده رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی در مورد اخذ شهریه از سوی مدارس غیردولتی در ایام کرونا اظهار کرد: طبق روال سال های تحصیلی سابق دو نوع شهریه وجود دارد: شهریه ثابت و شهریه مصوب، شهریه ثابت در واقع به ازای ثبت نام دانش آموز در مدرسه و خدماتی که مدرسه از لحاظ آموزشی  برای آنها ارائه میدهد، دریافت می‌شود.
وی گفت: نحوه فوق برنامه  و خدمات جانبی که از سوی مدارس ارائه می‌شود متفاوت است. هر مدرسه در قبال خدماتی که برای دانش آموزان ارائه می‌دهد، طبق دستور آموزش و پرورش  منطقه اقدام به اخذ شهریه می‌کنند.
شیرعلی زاده گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی در سال تحصیلی گذشته از اسفند ماه، مبالغ شهریه که از بابت فوق برنامه های درسی و خدمات جانبی دریافت کرده اند، باید به اولیا پس داده شود.
وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز طبق مکاتبه ای که با مدارس شد و نظارتی که در این باره وجود دارد و تصمیم بر این اتخاذ شد که مبلغی از بابت برنامه های فوق درسی و خدمات جانبی از دانش آموزان دریافت نشود. این مدارس فقط مجاز به دریافت شهریه ثابت می‌باشند . طبق مصوبه شورای سیاست گذاری مرکزی در ایام کرونا این وضعیتی که از بابت هزینه مدارس و اجاره بها برای مدارس غیر دولتی وجود دارد می‌توانند شهریه ثابت را به طور کامل و برای مراعات حال اولیا بصورت اقساطی دریافت نمایند.
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: والدین می‌توانند به منظور شکایت از اخذ اضافی شهریه توسط مدارس غیردولتی با حوزه های نظارتی آموزش و پرورش در ارومیه تماس حاصل فرمایند:  31932349-31932351

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

شکاری
1399/08/28 - 22:53

والاه پارسال هم با توجه به اینکه بچه ها ۵ ماه رفتن و پیک و اردو بازدید نداشتن بزور گرفتن امسال هم عین پارسال به زور گرفتن

رضایب
1399/08/28 - 22:51

پس چرا این همه هزینه جانبی میگرن و هرروز اولیا شاکی و ناراضی هست ولی کسی پاسخگو نیست