18:51|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1399 - 11:52
کد خبر: 15292
یادداشت:

هوای پاکبانان بی دفاع در این روزهای کرونایی را داشته باشیم

پاکبانان شهر ارومیه از جمله گروه‌هایی هستند که پا به پای مدافعان سلامت در عرصه دیگر به مردم در این روزهای پرخطر و حساس  خدمت‌رسانی می‌کنند.
هوای پاکبانان بی دفاع در این روزهای کرونایی را داشته باشیم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، پاکبانان نارنجی پوش قشر زحمت کشی هستند که در جای جای شهر، صبح وشب فعالیت می کنند  تا شهری عاری از هرگونه آلودگی داشته باشیم.

پاکبانان قشر زحمت کشی هستند که گاه با جاروی بلندشان کوچه و خیابان های شهر را نظافت می کنند و گاه با دستان زحمت کششان زباله ها انباشته شده را بر می دارند.

پاکبانان قشری هستند که بی ریا برای پاکیزه کردن شهر زحمت می کشند و از کمترین امکانات و مزایا بهره مند هستند، و صدایشان سکوت می باشد.

با توجه به اینکه این روزها شیوع ویروس کرونا گسترش پیدا کرده و شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته، استفاده شهروندان از ماسک و اقلام بهداشتی بیشتر شده است ولی در این میان افرادی هستند که با بی توجهی به نکات بهداشتی اقدام به رهاسازی ماسک های خود در کف خیابان ها و جوی های آب می کنند که این کار باعث به خطر انداختن جان پاکبان های بی دفاع در برابر ویروس کرونا را بیشتر می کند.

در این روزهایی که افزایش بیماران کرونایی در شهر ارومیه موج میزند بیایید با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و نظافت شهری هوای پاکبانان شهر را نیز داشته باشیم.

پاکبانانی که بی دریغ پا به پای مدافعان سلامت شب روز برای حفظ سلامتی شهروندان برای پاکیزه نگه داشتن شهر در این روزهای پرخطر زحمت می کشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید