15:41|یکشنبه, اردیبهشت 23 ,1403
تاریخ انتشار: 17 آبان 1399 - 11:12
کد خبر: 15280
یادداشت:

ارومیه شهر چاله های بی صاحب

چاله چوله های بی صاحب شهر ارومیه امان رانندگان و عابرین را بریده است.
ارومیه شهر چاله های بی صاحب

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه به هرکجای شهر ارومیه که می نگری زخم های عمیق از مدیریت ناصحیح شهری را مشاهده می کنی و چاله های خیابان ها یکی از این زخم ها می باشد.

سالیان سال هست که چاله های سطح خیابان های شهر ارومیه به یک معضل در این شهر تبدیل شده و با وجود نارضایتی شهروندان هروز شاهد عمیق تر شدن این زخم های کهنه بر پیکر شهر هستیم.

چاله های شهر ارومیه نیزاشک و داد رانندگان را هم درآورده و رانندگان را سخت عاصی و معترض کرده ولی با این وجود مشکل همچنان به قوت خود باقی مانده و مدیریت شهری گویا راه و حل اساسی برای پرکردن این چاله ها ندارد.

در این میان درسته وضعیت آسفالت برخی خیابان‌ها روند رو به بهبودی را طی کرده ولی عمر پایین آسفالت و کیفیت نامطلوب از مواردی است که بارها مورد اعتراض مردم قرار گرفته و با بارش باران و برف آسفالت از بین رفته و تبدیل به چاله می شود.

آسفالت بسیاری از محلات قدیمی و پایین شهر وهمچنین شهرک‌های تازه احداث، تخریب شده و چاله‌های ایجاد شده ناشی از این خرابی‌ها موجب معضلات زیادی برای عبور و مرور خودروها شده که انتظار می رود شهرداری و شورای شهر به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

کم‌توجهی به اصول اساسی در زیرسازی معابر و خیابان‌ها وکیفیت بد آسفالت‌ها، همه و همه دست در دست هم داده‌اند تا گشت‌وگذار در مسیرها و خیابان‌های شهر به حرکتی مارپیچ در مسیری ناهموار و پردست‌انداز تبدیل شود.

در برخی از خیابان ها شهر ارومیه مسئولین شهری اقدام به ترمیم آسفالت و پر کردن چاله چوله ها کردند که بیشتر شبیه ماست مالی کردن می باشد تا ترمیم، چون فقط یک لایه نازک از آسفالت ریخته شده که بعد از گذشت چند روز دوباره خراب می شود.

انتظار می رود مدیران شهری فکر اساسی برای حل چاله های شهر بکنند چون با وجود این چاله ها چهره خیابان های شهر زشت می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید