04:38|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آبان 1399 - 09:38
کد خبر: 15248
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اعلام کرد:

کرونا ۱۵۰۰ میلیارد ریال خسارت، به تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی وارد کرد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز اعلام کرد: از بدو شروع ویروس کرونا تا به امروز نزدیک به ۱۵۰۰میلیارد ریال به تاسیسات گردشگری استان که شامل هتل ها و مراکز اقامتی، آژانس های مسافرتی، موسسات آموزش گردشگری و کارگاه های صنایع دستی می باشد، خسارت وارد کرده است.
کرونا ۱۵۰۰ میلیارد ریال خسارت، به تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی وارد کرد

سرویس اجتماعی باریش نیوز،  جباری در ادامه از تعدیل بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای مراکز گردشگری خبر داد و گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا خسارت های چشمگیری در این بخش را شاهد بودیم.
وی با اشاره به اینکه بخش گردشگری در مقایسه با سایر بخش های اقتصادی بیشترین آسیب را در بحران کرونا دیده است گفت: از طرف دولت تسهیلاتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در حوزه گردشگری تعلق می گیرد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از جزئیات این تسهیلات آگاه شده و ثبت نام نمایند.
جباری در پایان به معرفی جاذبه های گردشگری استان در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جاذبه های طبیعی و تاریخی استان در ایام کرونا بصورت مجازی به علاقمندان معرفی می شود، همچنین از طریق ویدئوهای زنده اینستاگرامی از محل موزه های استان، مخاطبان را با موزه های میراث فرهنگی استان آشنا می کنیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناصر
1399/08/11 - 00:28

مگر اغ امکانات گردشگری هم داره که بخواد ضرر کنه