17:57|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آبان 1399 - 12:48
کد خبر: 15241
یادداشت:

بانک ها شاهراه انتقال ویروس کرونا در آذربایجان غربی هستند

نظام بانکداری در آذربایجان غربی مانند بسیاری از بخش های دیگر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، بنابراین، بانک ها نیز به اتخاذ سیاست های جدید برای کاستن از تبعات شیوع این ویروس ملزم شده اند.
بانک ها شاهراه انتقال ویروس کرونا در آذربایجان غربی هستند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب کسب و کارها با اختلال مواجه شده اند شعب بانک ها در کنار سایر عوامل بیمارستانی و مدافعان سلامت به فعالیت خود با تمام مشکلات و تمام محدودیت ها ادامه می دهند تا بیشتر از این شاهد رکود اقتصادی و مشکل در کسب و کارها نشویم.
اغلب بانک ها برای کاستن از تبعات این ویروس، در اغلب شعب اقدام به فاصله گذاری اجتماعی کرده و از مشتریان خواسته شده است که بدون ماسک وارد شعب نشده و از خودکارهای شخصی برای ثبت برخی مدارک مورد نیاز، استفاده کنند
متاسفانه با وجود رفت آمد زیاد به بانک ها افراد زیادی هستند که هیچکدام از هشدار ها ر ا نسبت به کاستن وبروس کرونا رعایت نمی‌کنند درواقع به صراحت می‌توان گفت که با این کار بانک ها را به شاهراه انتقال ویروس کرونا تبدیل کرده اند.
کارکنان نظام بانکی و به خصوص شعب بانکها برای جلوگیری از عدم وقفه در شریان های حیاتی و اقتصادی کشور باید این نکته را در نظر داشته باشند که علاوه بر مراقبت های ویژه از خود، از مشتریان بخواهند تمام موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.
کارکنان بانک ها در شعب ، همگام با بسیاری دیگر از گروه های اجتماعی که در استان به مردم خدمات ارائه می کنند تا به امروز تلاش کرده اند که گامی موثر در کاهش چالش های به وجود آمده در اثر وجود ویروس کرونا بردارند. آنها صندلی های خود را ترک نکرده اند.  
با توجه به این مسئله انتظار می‌رود که مسئولان چاره ای در این باره بیاندیشند تا افراد زیادی درگیر ویروس منحوس کرونا  در این حرفه نشوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید