08:53|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آبان 1399 - 12:32
کد خبر: 15240
یادداشت:

پرسه مرگ در خیابان های ارومیه / بی توجهی مردم به بحران کرونا

متاسفانه این روزها، با دیدن پرسه های بی هدف در خیابان های شهر، انگار یادمان رفته که ارومیه درگیر نبرد با ویروس کرونا است، یادمان رفته که تخت های بیمارستانی از پذیرش بیماران کرونایی پر شده و روزهاست که مدافعان سلامت از دیدار با خانواده خود محرومندو انگار فراموش کرده ایم که نباید بزرگترین هدیه الهی( جان) را با خوش خیالی و بی تفاوتی از دست بدهیم.
پرسه مرگ در خیابان های ارومیه / بی توجهی مردم به بحران کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه این روزها وقتی خیابان های شهر را نگاه می کنیم همه چیز طبیعی به نظر می رسد. پارک های شهر محل وقت گذرانی و یا پیاده روی افرادی است که به دنبال سلامتی در چنین بحرانی هستند.
معابر شهر شاهد گام های بیخیال رهگذران کوچک و بزرگ است، کرکره مغازه ها بالا و ترافیک همچنان در خیابان های این شهر پابرجاست.این روزها با وجود هشدارهای جدی و اعلام وضعیت فوق بحرانی در ارومیه باز هم شاهد تردد و حجم بالای ترافیک در خیابان ها و بازارهای شهر هستیم، مردم همپای ویروس کرونا در نقاطی همچون بازار تاریخی و مسجد اعظم، خیابان عطایی، خیام، پاساژها، مراکز خرید و..در حال تردد و رفت و آمد هستند.
با توجه به شرایط بحرانی کرونا، فقط با ماندن در خانه مشکل تا حدی حل خواهد شد، چرا که با سرد شدن هوا و همزمان با آن آلودگی هوا، وضعیت بحرانی تر خواهد شد.شهروندانی که نسبت به تاخت و تاز کرونا در شهر بی تفاوت شده اند؛ باید بدانند که شهروندانی هم وجود دارند که روزها و هفته ها برای حفظ جان خود و همشهریانشان از خانه خارج نشده و حد و مرزهای قرنطینه خانگی را نشکسته اند.
بسیاری از اصناف نیز می توانند با ابتکار و خلاقیت خود به فروش آنلاین اقدام کنند و از این طریق به چرخه اقتصاد و زندگی خود رونق دهند، به این امید که با شکست و سرکوب کرونا هر چه زودتر سلامتی به این شهر و به دنبال آن کل کشور بازگردد

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید