11:19|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آبان 1399 - 10:44
کد خبر: 15238
یادداشت:

بی تفاوتی و سکوت، تنها واکنش مسئولان آذربایجان غربی در برابر گرانی

در حال حاضر مدتی است که بطور بی سابقه ای در سکوت و خاموشی ناظرین بازار و مسئولان آذربایجان غربی، افزایش قیمت انواع کالاهای اساسی بصورت افسار گسیخته ای در حال رخداد است. حال سوال بسیاری از مردم اینجاست، این همه بی تفاوتی از بابت چیست؟ چرا مسئولان استان در برابر اینهمه گرانی و اعمال قیمت های سلیقه ای سکوت کرده اند؟
بی تفاوتی و سکوت، تنها واکنش مسئولان آذربایجان غربی در برابر گرانی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها گرانی به واژه ملموس برای مردم آذربایجان غربی تبدیل شده است. از بقالی سر کوچه گرفته تا بازارها و مجتمع های تجاری بزرگ، هر روز با نرخ جدیدی کالا و محصولات مورد نیاز مردم را در بازار عرضه می کنند.
گرانی هایی که حالا محدود و محصور در کالایی خاص نبوده و هر آنچه که مردم برای خرید آن اقدام می کنند.از مواد غذایی گرفته تا دارو و..با افزایش قیمت حداقل 40 درصدی و حتی برخی کالاها با افزایش 100 درصدی نیز همراه بوده است.
میان مدیران و مسئولین، این مردم هستند که هر روز بیشتر از روز قبل اندازه سفره خود را کوچک می بینند و دخل و خرجشان با هیچ حساب و کتابی تناسب پیدا نمی کند. شاید بتوانند با بهانه تراشی هایی نظیر فشارهای ناشی از تحریم و یا کاهش منابع دولت و.. از پاسخگویی نسبت به شرایط موجود که صدای همه را درآورده است فرار کرد؛ اما واقعیت امر این است که علت گرانی های اخیر هر چه که باشد از مسئولیت مدیران دولتی در استان کاسته نمی شود و آنها در مقابل مردم مسئول هستند و نباید با بی تفاوتی و سکوت های خود این گرانی ها و تورم افسار گسیخته را به فراموشی بسپارند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید