06:10|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مهر 1399 - 09:53
کد خبر: 15170
یادداشت

مرغ هم از سفره مردم ارومیه پرید

این روزها که قیمت همه کالاهای اساسی روند روبه رشد خود را بدون هیچ مانعی طی می کنند و متاسفانه مسئولان هم فقط نظاره گر این حرکت می باشند، کالاهای اساسی یکی پس از دیگری از سفره های مردم در حال پر کشیدن است.
مرغ هم از سفره مردم ارومیه پرید

سرویس اقتصادی باریش نیوز، در این میان مردم ارومیه از ترکشهای این گرانی ها در امان نمانده و مجبورند یکی یکی از کالاهای اساسی در سفره خود خداحافظی کنند و این بار قید قرعه خداحافظی به نام مرغ زده شد و فقط باید طعم آن را در ذهن ها به خاطر بسپارند.

گرانی های پی در پی و لجام گسیخته امان مردم را بریده است و مرغی را که تا چند هفته گذشته کیلویی 15هزار تومان خریداری می کردند، امروز مجبورند بین 25 الی 30 هزار تومان خریداری کنند و به قول معروف دیگر مرغ از قفس پریده و دیگر در سبد غذایی اقشار متوسط، کارمند، کارگر و آسیب پذیر جامعه یافت نخواهد شد.

گزارش های مردمی حاکی از متفاوت بودن قیمت ها در مغازه های سطح شهر می باشد؛ بطوریکه قیمت مرغ از 19 هزار تومان تا 30هزار تومان در بین مغازه های ارومیه متغیر است و حتی مردم از نبود مرغ در برخی از مغازه ها خبر می دهند.

پایگاه خبری باریش از روز گذشته پیگیر مشکل مرغ در ارومیه می باشد که متاسفانه تا کنون به هیچ نتیجه ای نرسیده و مسئول مربوطه پاسخگو نمی باشد. 

برخی از مغازه داران گرانی نهاده های دامی و کمبود آن در بازار به علت افزایش نرخ ارز و هچنین سودجویی دلالان را علت گرانی های اخیر قیمت مرغ در ارومیه می دانند.

حال سوال اینجاست که این گرانی ها تا کی میخواهد ادامه داشته باشد؟؟؟ مردم دیگر چه چیزهایی را در سفره خود جایگزین مرغ و .. نمایند؟؟؟ ودر آخر اینکه با این اوضاع حتی نان و پنیر هم برای مردم لاکچری خواهد شد!!! متاسفانه.... 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید