11:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مهر 1399 - 10:42
کد خبر: 15119
یادداشت:

نیاز شدید ارومیه به بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی

با توجه به گسترس شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در ارومیه این شهر نیازمند شدید یک بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی می باشد.
نیاز شدید ارومیه به بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیور، بیش از 7 ماه هست که ویروس وارد استان و شهر ارومیه شده و مبتلایان و فوتی های زیادی را را در این استان و شهر برجای گذاشته است و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان را روز به روز افزایش می دهد.

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در ارومیه چند روز است که این شهر را در وضعیت قرمز کرونایی قرار داده که این امر باعث پرشدن ظرفیت پذیرش بیمارستان های طالقانی ، امام خمینی و امام رضا از بیماران کرونایی شده است.

در حال حاضر اوضاع کرونا در شهر ارومیه بسیار وخیم شده این در حالی هست که 30 درصد از تخت های بیمارستان های دولتی و خصوصی نیز برای پذیرش بیماران کرونایی از طرف ستاد مبارزه با کرونا در نظر گرفته شده است.

استقاده از بیمارستان های دولتی برای بیماران کرونایی وضعیت بیماران غیرکرونایی را برای مراجعه به بیمارستان سخت کرده است و بیماران غیر کرونایی که بیماری قلبی ، کلیوی و تنفسی داردند از ترس کرونا به بیمارستان مراجعه نمی کنند.

از بیمار مارگزیده گرفته تا مبتلا به تومور و مشکلات حاد تنفسی و قلبی که باید بلافاصله به بیمارستان مراجعه کنند مغلوب ترس از کرونا شده و بدلیل مراجعه دیر هنگام  جان خود را از دست می دهند.

از این رو که شیوع کرونا نسبت به اوایل بیشتر شده است و تعداد مبتلایان و فوتی ها افزایش چشمگیری داشته ستاد مبارزه با کرونا استان و ارومیه باد نسبت به احداث دوباره بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی دست به کار شوند تا وضعیت از این که هست بدتر شود.

با احداث بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی مراجعان غیر کرونایی می توانند به راحتی به مراکز درمانی دولتی مراجعه و بدون ترس از کرونا از خدمات درمانی استفاده کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید