16:08|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مهر 1399 - 11:49
کد خبر: 15092
یادداشت:

پروتکل‌های بهداشتی که اعمال اما اجرایی نمی‌شود!

با شیوع ویروس منحوس کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی برای هر صنف و حتی مردم عادی اعمال شده اما در برخی موارد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا کوتاهی می‌شود.
پروتکل‌های بهداشتی که اعمال اما اجرایی نمی‌شود!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، سامانه‌ای جهت ثبت نام واحدهای صنفی و اخذ دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به آن صنف راه اندازی شد و مغازه‌داران و فروشگاه‌های پرتردد موظف به دریافت و نصب آن در دید عموم شدند.

با وجود تمام این تلاش‌ها که برای مهار بیماری کرونا صورت گرفته متأسفانه پروتکل‌ها از سوی برخی از صاحبان مشاغل و هموطنان رعایت نمی‌شود و کنترل و رسیدگی آنچنانی هم ازسوی دستگاه‌های نظارتی روی این موضوع انجام نمی پذیرد.

با توجه به اینکه ویروس کرونا روز به روز در حال گسترش است، اگر دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی آحاد مختلف مردم رعایت نشود رعایت نشود به جهت فرارسیدن فصل سرما، آمار مبتلایان و مرگ ناشی ازکرونا افزایش چشمگیری خواهد یافت و امکان شعله ورشدن بیش از حد این ویروس دور از انتظار نخواهد بود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناص
1399/07/07 - 22:50

میگین ظرفیت تمام بیمارستانهای ارومیه پر شده لااقل پیگیری کنید بیمارستانهای صحرایی که قرار بود ارتش و سپاه احداث کنند کجا احداث شده اند بریم اونجا بستری بشیم