11:59|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 07 مهر 1399 - 10:42
کد خبر: 15090
یادداشت:

ضرورت استفاده از افراد متخصص در راس هیات‌های ورزشی استان

رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان، باید استفاده از قهرمانان ورزشی و افراد متخصص در امور ورزش به ویژه در راس هیات‌ها باشد.
ضرورت استفاده از افراد متخصص در راس هیات‌های ورزشی استان

سرویس ورزشی باریش‌نیوز، متاسفانه گاهی روسایی برای هیات‌های ورزشی انتخاب می‌شوند که اصلا ورزشکار نیستند و هیچ تخصصی در آن رشته ورزشی ندارند. این افراد بیشتر سبب رکود در آن رشته ورزشی می‌شوند، نه ورزشکاران!

متاسفانه مدیران ورزشی استان گاهی سیاست را در ورزش دخیل می‌کنند که حاصل آن عقب ماندگی و شکست ورزش استان می‌شود.

 بیشتر این افراد سیاسی برای جمع آوری رای وارد ورزش شده و این هشداری برای جامعه سیاسی است که دخالت خود را در جامعه ورزشی به حداقل برسانند و تفکر استفاده ابزاری از ورزش را کنار بگذارند.

در خاتمه مدیریت راهبردی و اجرایی ورزش استان به اهالی فن و افراد تحصیل کرده ورزشی سپرده شود و تغییرات بنیادی در ورزش استان صورت پذیرد  تا ورزشکاران استان قربانی این بازی‌های سیاسی نشوند و با تمام توان و به دور از هر حاشیه بتوانند قله‌های افتخار را برای کشورمان در عرصه‌های بین المللی به ارمغان بیاورند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

میر خیراله جامعی
1399/07/08 - 20:41

کاملا موافق این حرف شما هستم بنده نیز از این موضوع خیلی خیلی ناراحتم .هیات ووشواستان آغ هم الان دارای چنین وضعیت تاسف باری هست یک شخص کاملا غیر ورزشی که از ورزش ووشو یک درصد هم نمی داند در راس امور هست