13:31|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مهر 1399 - 12:50
کد خبر: 15087
یادداشت:

لزوم ساماندهی دست‌فروشان و مقابله با سدمعبر در ارومیه

چندی پیش مسئولان شهری اعلام کردند که دست‌فروشان سطح شهر ارومیه ساماندهی و با افرادی که اقدام به سدمعبر می‌کنند برخورد می‌شود اما هنوز که هنوز است خبری از این طرح وجود ندارد.
لزوم ساماندهی دست‌فروشان و مقابله با سدمعبر در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش چشمگیر دستفروشان ، سدمعبر و ایجاد مشکلات برای عابرین پیاده جزء معظلات جدانشدنی  و همیشگی در سطح شهر ارومیه شده که رسیدگی و هماهنگی مدیران شهری را می‌طلبد.

شهرداری وظیفه برقراری انضباط شهری وحفاظت ازمعابرعمومی رابرعهده دارد جلساتی هم درخصوص ساماندهی دستفروشان انجام گرفته که تاکنون به جایی نرسیده و اقدام عملی آنچنانی ازسوی مسؤلین مشاهده نشده است.

علاوه برآن سدمعبر وانت بارها را هم فراموش نکنیم، چندی پیش مسئولین شهری اعلام کردند محلی برای استقرار وانت بارها در نظر گرفته شود تا هم کسب و کار آن‌ها آسیب نبیند و هم به واسطه توقف وانت بارها سدمعبر در سطح شهر ایجاد نشود اما در حال حاضر هنوز خبری از ایجاد بازارچه و محل مناسب برای استقرار دستفروشان وجود ندارد. 

از سوی دیگر در سطح شهر هستند مغازه دارانی که جلوی مغازه‌های خود را به شکل‌های مختلف تصرف کرده‌اند که شایع‌ترین آن گذاشتن بنر تبلیغاتی بزرگ  یا قندیل جلوی مغازه است و باعث ایجاد مزاحت و ایجاد ترافیک در خیابان‌ها و برخی کوچه‌های پررفت آمد شده است.

رعایت نکردن حقوق شهروندی روز به روز در شهر رونق می‌یابد، کاهش ترافیک وانضباط شهری یک ضرورت است وهماهنگی مدیران شهری باید در این زمینه با جدیت بیشتری انجام شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید