16:04|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1399 - 12:19
کد خبر: 15074
یادداشت:

نارضایتی مردم از ضعف خدمات اینترنتی در آذربایجان‌غربی

در شرایطی که بیشتر فعالیت‌های کاری از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و با بازگشایی مدارس آموزش مجازی برای دانش‌آموزان نیز رونق گرفته است سرعت پایین اینترنت حجم دغدغه‌های مردمی را افزایش داده است.
نارضایتی مردم از ضعف خدمات اینترنتی در آذربایجان‌غربی

 سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی زندگی اقشار مختلف مردم با تحولات عظیمی رو به رو شده است.

امروزه اینترنت به یکی از نیازهای مهم و ضروری مردم تبدیل شده است و اغلب فعالیت‌های کاری و  کسب و کارهای مردم از طریق اینترنت انجام می‌شود.

در شرایطی که بیشتر فعالیت‌های کاری از طریق اینترنت صورت می‌گیرد مردم به شدت از سرعت پایین و گرانی بسته‌های اینترنتی گلایه‌مند هستند و نیازمند توجه بیشتر مسئولان به حل این مشکل را خواستار می‌باشند.

براساس اعلام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌‌غربی 67 درصد از مردم استان از خدمات اینترنتی ناراضی هستند که 21 درصد شکایات مردمی در حوزه تلفن همراه بوده است.

از سوی دیگر شیوع کرونا سبب شده است تا استفاده از اینترنت و دوری کاری در بین مردم افزایش یابد و با بازگشایی مدارس آموزش مجازی برای دانش‌آموزان نیز رونق گرفته است اما در این میان ارائه خدمات ضعیف اینترنتی تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم مردم شده است.

در عصری که به عنوان عصر ارتباطات نام گرفته است نیاز است تا مسئولان و متولیان امر در ایجاد زیرساخت‌های مناسب در راستای افزایش ارتقاء اینترنت در سطح استان اهتمام داشته باشند تا رضایت مردم در این زمینه را جلب نمایند.             


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید