16:50|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1399 - 10:34
کد خبر: 15073
یادداشت:

ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان برخی از مراکز درمانی

مراکز درمانی یکی از مکان‌های پرخطر در روزهای کرونایی هستند از این رو انتظار می‌رود تا رسیدگی به وضعیت نابسامان برخی از مراکز درمانی با جدیت بیشتری انجام شود.
ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان برخی از مراکز درمانی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در روزهایی هستیم که اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در کشور باعث هراس برخی از مردم شده است و بسیاری از افراد از ترس مبتلا شدن به این ویروس دست به هر تلاشی می‌زنند.

از این موضوع نیز غافل نشویم که افراد زیادی نیز هنوز که هنوز است کرونا را شوخی گرفتند و اهمیتی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ندارند.

شنیدن روایت افرادی که مبتلا به این ویروس شده‌اند و مشکلاتی که در خصوص درمان خود داشته‌اند می‌تواند گویای وضعیت نابسامان مراکز درمانی باشد.

به دلیل کثرت مراجعه البته نمی‌توان از کادر بیمارستان توقع رسیدگی سریع و به هنگام داشت اما باید گفت به دلیل شلوغی و کثرت مراجعه‌کننده خدمات‌دهی در برخی از مراکز درمانی بخصوص در شهرستان ها با ضعف مواجه است.

 انتظار می‌رود در شرایط کنونی مراکز بهداشتی در مناطق روستایی نیز خدمات و اطلاع رسانی مستمر در راستای آگاه سازی اذهان را داشته باشند تا در روزهای آینده شاهد وضعیت وخیم استان در روزهای کرونایی نباشیم. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید