10:17|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1399 - 12:57
کد خبر: 15070
یادداشت:

تهیه گوشی هوشمند معضل بزرگ در آموزش مجازی

مشکلات اقتصادی و هزینه‌های هنگفت در تهیه گوشی هوشمند و خرید بسته‌های اینترنت برای شرکت در آموزش‌های مجازی بر شدت استرس و اضطراب دانش آموزان افزوده است.
تهیه گوشی هوشمند معضل بزرگ در آموزش مجازی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، سال تحصیلی جدید امسال حال و هوای متفاوتی دارد و شیوع ویروس کرونا سبب شده والدین از حضور فرزندان خود در مدارس به شدت نگران باشند.

در این میان حفظ فاصله بین دانش آموزان در زنگ‌های تفریح با یکدیگر در حیاط مدرسه وسالن‌ها امری دشوار و در برخی موارد و غیرممکن است.

اعلام بازگشایی مدارس در شرایطی که وضعیت قرمز در بیشتر استان‌ها به ویژه استان آذربایجان غربی حاکم است شگفت آور بود و از طرف دیگر نبود برنامه‌ریزی های دقیق و هدفمند از سوی متولیان بسیاری از دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است.

بسیاری از والدین اذعان دارند که فرزندانشان بعد از هفت ماه دوری از مدرسه از خانه نشینی خسته شده‌اند و حالا با شنیدن خبر فعالیت مدارس بصورت حضوری خواهان شرکت در کلاس‌های درس هستند اما آنچه در اولویت اصلی قرار دارد سلامتی دانش آموزان و نیاز است فرآیند آموزشی در سال تحصیلی جدید به شکل صحیح و مطلوب پیش رود.

لازم به ذکر است که مشکلات اقتصادی و هزینه‌های هنگفت در تهیه گوشی هوشمند و خرید بسته‌های اینترنت برای شرکت در آموزش‌های مجازی نگرانی دیگر والدین است که از مسئولین خواستارند در اسرع وقت رسیدگی و برای حل این مشکل وام‌های دانش آموزی در نظر بگیرند.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید