15:29|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1399 - 12:40
کد خبر: 15058
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا خبر داد:

برگزاری بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

برنامه‌های مختلف و متنوعی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که در مجموع بیش از 120 برنامه در استان‌های شمال غرب کشور و از این تعداد 40 برنامه در سطح استان آذربایجان‌غربی اجرا و برگزار می‌شود.
برگزاری بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

سرتیپ علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است و همه ساله با برگزاری برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند است که ارزش‌های الهی و انسانی، فرهنگ ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و آن چه که فرامین قرآن کریم است را در طول 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

سرتیپ حاجیلو در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره و تشریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: رژه هفته دفاع مقدس امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت ستون پیاده و رژه خودرو وجود ندارد همچنین در اولین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

سرتیپ حاجیلو در ادامه افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای برنامه صبحگاه مشترک با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، برگزاری مراسم تقدیر از سربازان، مراسم تجلیل از خانواده‌های نیروهای مسلح، مصاحبه با فرماندهان نیروهای مسلح، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌ها، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس، هم اندیشی فرماندهان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه شهدای استان از جمله  بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌باشد.

وی گفت: تمامی برنامه‌هایی که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

سرتیپ حاجیلو تصریح کرد: در مجموع بیش از 120 برنامه در استان‌های شمال غرب کشور و از این تعداد 40 برنامه در سطح استان آذربایجان‌غربی اجرا و برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدهای پیچیده و متنوع دشمن، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین پاسداری از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید