11:28|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1399 - 10:29
کد خبر: 15057
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

صنعت برق مولفه ای تاثیرگذار در مختصات تعالی اقتصادی کشور است

صنعت برق در عرصه کنونی اقتصاد جهان جایگاهی بسیار مهم دارد و تلاش های ما افزون بر رفع نیازهای مردم، مولفه ای تاثیرگذار در مختصات تعالی اقتصادی کشور است .
صنعت برق مولفه ای تاثیرگذار در مختصات تعالی اقتصادی کشور است

به گزارس سرویس اجتماعی باریش نیوز، اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان گفت: تاب آوری و کاهش آسیب‌پذیری شبکه های توزیع برق و نیز ضرورت تعمیرات دوره ای یکی از مأموریت ها و سیاست های شرکت های توزیع نیروی برق است در همین راستا مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان با حضور ۲۰ اکیپ خط گرم و سرد با بیش از ۱۰۰ نفر نیروی فنی و اجرایی از همکاران تلاشگر سطح استان به مدت دو روز در شهرستان بوکان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مانور با هم افزایی و تقویت ظرفیت های مدیریتی و عملیاتی جهت انجام تعمیرات پیشگیرانه و با رعایت ایمنی شبکه و نیروهای اجرایی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، هدف از اجرای این مانور را تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته، جلب رضایت مشترکین، تمرین آمادگی مناسب جهت مواجهه با بحران ها عنوان نمود و خاطرنشان کرد: این مانور دو روزه بر روی ۷ فیدر انجام می شود و هزینه اجرای آن، ۴۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید