01:21|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - 12:11
کد خبر: 15054

مشکل تأمین گاز مایع در ارومیه تمامی ندارد

بعد از گذشت یک ماه، کمبود گاز مایع در ارومیه همچنان ادامه دارد و شهروندان از بروز این مشکل به شدت گلایه مند هستند.
مشکل تأمین گاز مایع در ارومیه تمامی ندارد

سرویس اجتماعی‌ باریش‌نیوز، مدتی است که کپسول گاز مایع در ارومیه با کمبود مواجه شده است و مردم برای تهیه آن با مشکل رو به رو هستند.

این در حالی است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد از اول مرداد ماه سال جاری، سهمیه گاز مایع به کارت بانکی سرپرستان خانوار متصل شده که این اقدام مشکل تأمین گاز مایع مورد نیاز خانوارها را رفع کرده است و برای هر خانوار به صورت ماهانه 3 کپسول 11 کیلویی شارژ می‌شود.

 این مسئول ابراز داشت با اجرای کامل این طرح نباید مشترکین بخش خانگی و مصرف کننده سوخت مایع مشکلی در ارتباط با دریافت به موقع کپسول گاز مایع از شرکت‌های موزع، تاسیسات مردمی و عاملین توزیع گاز مایع داشته باشند.

متاسفانه بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از مشکل تأمین کپسول گاز مایع در ارومیه این مشکل همچنان باقی مانده و براساس دریافت تماس و پیام‌های مردمی باریش نیوز، مردم همچنان در تأمین گاز مایع در ارومیه با مشکل مواجه هستند.

در شرایط کنونی از مسئولین متولی انتظار می‌رود تا ضمن شفاف سازی کمبود گاز مایع در ارومیه نسبت به رفع سریع‌تر این مشکل اقدام نمایند تا مردم بیش از این دچار کلافگی از این موضوع نباشند.
  
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

فریدون
1399/06/30 - 01:27

3کپسول رو باید نگاه کنی نه استفاده