16:09|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - 11:30
کد خبر: 15053
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خبر داد:

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به 19 روستا در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آماده بهره برداری شدن طرح‌های آبرسانی و ارتقای کیفی آب 19 روستا در پنج شهرستان استان خبر داد.
بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به 19 روستا در آذربایجان‌غربی

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب هفته بیست و یکم پویش هرهفته الف ب_ایران، «ساخت و سازها» و « ساز و کارها»به بهره برداری می‌رسند، اظهار کرد: بهره برداری از طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان، با حضور وزیر نیرو و بصورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از تعداد کل طرح‌های آبرسانی، سه طرح در روستاهای بوکان، هشت طرح در روستاهای پلدشت، شش طرح در روستاهای ماکو، یک طرح در نقده و یک طرح نیز در شهرستان سلماس به بهره برداری خواهند رسید.

رضوی، اعتبار هزینه شده برای اجرا و آماده بهره برداری شدن این طرح ها را، 95 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اعلام و اظهار کرد: در سامانه های ارتقای کیفی آب شرب روستاها، از فن آوری روز دنیا با روش تبادل یونی جهت حذف فلزات سنگین از آب، استفاده شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، سه هزار و 88 خانوار روستایی با 12 هزار و 667 نفر جمعیت از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید