17:30|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - 10:22
کد خبر: 15052
مدیرعامل باشگاه فوتبال 90 ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ماهیت باشگاه 90 باید حفظ شود

باید کاری کنیم که این مجموعه ریشه دار باشد و ماهیت خود را از دست ندهد.
ماهیت باشگاه 90 باید حفظ شود

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه فوتبال 90 ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش‌نیوز، اظهار کرد: عملکرد تیم فوتبال 90 ارومیه در دومین سال حضور در مسابقات با نتایج خوبی رقم خورد و می‌توان گفت این تیم در کنار تیم‌های مطرح فوتبال در جایگاه قابل قبولی قرار داشت.

وی افزود: در راستای پیشرفت و موفقیت‌های روز افزون تیم فوتبال 90، طی مذاکرات مختلفی که با مربیان فوتبال انجام گرفت در نهایت آقای پژواک کرم پور به عنوان سرمربی تیم فوتبال نود انتخاب شد.

بهاری گفت: مجموعه 90 متعلق به استان است و صاحب و سرمایه‌های اصلی این تیم مردم هستند از این رو برای حمایت و موفقیت همیشگی این تیم نیازمند حمایت مردم و مسئولان هستیم.

این مسئول ادامه داد: مجموعه تیم 90 از لحاظ قدمت با سابقه‌ترین باشگاه فوتبال در سطح استان است و از زمان آغاز به کار و تاسیس این مجموعه با سختی‌های همراه بوده است.

 وی گفت: این مجموعه جزو باشگاه‌های الگو و پایلوت در فوتبال ایران است که به صورت آکادمیک از رده‌های پایین فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه روز به روز در حال سعود در رده‌های بالاتر می‌باشد.

بهاری افزود: باید کاری کنیم که این مجموعه ریشه دار باشد وماهیت خود را از دست ندهد متاسفانه در سال‌های گذشته تغییرهای پی در پی، به فوتبال این استان آسییب زده و اجازه نداده که یک تیم فوتبال ریش‌ دار در این استان تشکیل و فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه دهد. 

مدیرعامل باشگاه فوتبال 90 ارومیه در ادامه تصریح کرد: روزهای خوشی در انتظار فوتبال استان است.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید